سرخط خبرها

هشدار جدی استقلال به نیمکت نشین‌های معترض| نگاه‌ها به ارسلان مطهری!

  • کد خبر: ۹۹۷۹۶
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
هشدار جدی استقلال به نیمکت نشین‌های معترض| نگاه‌ها به ارسلان مطهری!
باشگاه استقلال به بازیکنانی که بیشتر روی نیمکت می‌نشینند و توقع حضور در ترکیب اصلی را دارند هشدار داده تا آخر لیگ هیچ اعتراضی به تصمیم‌های فنی مجیدی نکنند وگرنه با جریمه سنگین مواجه می‌شوند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اصرار مجیدی به تداوم حضور یامگا و ژستد در خط حمله باعث شده ارسلان مطهری همچنان به عنوان بازیکن تعویضی درترکیب استقلال قرار بگیرد. در بازی با تراکتور نیز مطهری از دقیقه ۶۶ وارد زمین شد و جای ژستد را گرفت تا مشخص شود سرمربی استقلال گرایش بیشتری به زوج یامگا و ژستد دارد و نمی‌خواهد این ترکیب را برهم بزند. با توجه به اینکه مطهری بعد از بازی با ذوب آهن (قبل از بازی با تراکتور) نسبت به نیمکت نشینی خود گله کرده بود، پیش بینی می‌شد که فرهاد مجیدی از این بازیکن در ترکیب اصلی بهره بگیرد، اما سرمربی آبی‌ها چنین تصمیمی نگرفت تا مطهری همچنان به عنوان بازیکن تعویضی درترکیب تیمش حضور یابد. نکته قابل تامل بعد از بازی با تراکتور این بود که مطهری به مانند بازی با ذوب آهن دیگر اعتراضی به نیمکت نشینی نداشت. این موضوع نشات گرفته از تذکراتی است که بعد از بازی با ذوب آهن به این بازیکن داده شده  و به مطهری گفته شده اگر یک بار دیگردرمصاحبه‌هایش بابت نیمکت نشینی گله کند، به طور قطع از سوی باشگاه با جریمه مالی مواجه خواهد شد و چه بسا سرمربی استقلال نیز تصمیمات فنی هم علیه این بازیکن اتخاذ کند.

همین تذکر کافی بود تا مطهری بعد از بازی با تراکتور دیگردرباره ناراحتی خود ازاینکه درترکیب اصلی قرار ندارد حرفی به میان نیاورد و بدون اینکه مصاحبه‌ای انجام دهد، ورزشگاه را ترک کند. البته این تذکر فقط شامل حال مطهری نشده و تصمیم گیران درباشگاه استقلال این موضوع را به اطلاع همه بازیکنانی که کمتر درترکیب اصلی به میدان می‌روند رسانده‌اند که با مصاحبه‌های اعتراضی به نوعی فضای تیم را پرتنش نکنند.

با توجه به اینکه هواداران استقلال نیز نسبت به اعتراض بازیکنان واکنش نشان می‌دهند و دوست ندارند درچنین شرایطی  که تیم‌شان درصدرجدول است، حاشیه‌ای ایجاد شود، پیش بینی می‌شود که تا پایان لیگ دیگر شاهد اعتراض‌های از این دست نباشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->